Stängt för renovering.

Nu var det så länge sen jag hade tid att sätta mig ner och logga in att jag till och med glömt lösenordet.

Men vi har målat om möblerat om i vardagsrummet som igentligen är två rum med valv i mellan.

När vi ändå var igång så satte vi fart på det vilande köksprojektet så nu är stommar och luckor besprutade med färg från sprayflaska.

Ett tips till er som funderar på att spraylackera, antingen skaffar ni ett mun och näskydd eller en jäkla bra nästrimmer, det är inte läckert med hemfärgat näshår.

Ja vad är kvar i köket då , taket och det mesta av väggarna målades igår kväll så nu är det bara några mindre detaljer kvar:

*Köpa 15 kvm golv.
* Lägga golvet.
* Köpa Kakel.
* sätta kakel.
* införskaffa en jäkla massa bänkskivor.
* byta diskbänk.
* Fixa en och annan vattenläcka det brukar ju bara bli nästan tätt.
* byta kyl och frys.

Jajamen det är ju nästan klart!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Bra, nu vet vi att du lever, i alla fall!

2009-01-28 @ 07:55:28
URL: http://bittesbus.com
Postat av: Bitte

Förresten, när jag piggnat till ordentligt kör jag igång med strikt lchf. Har ju kört en egen lchf/gi-variant tidigare, men nu tar jag steget fullt ut. Den senaste månaden har jag ökat på det mättade fettet och minskat på "kalla" grönsaker (gurka, paprika, tomat mm) till förmån för broccoli, blomkål etc. Och se på fan: min magkatarr är borta!!

2009-01-28 @ 19:18:31
URL: http://bittesbus.com
Postat av: linqan

Jo men du har rätt det är bättre att vara strikt än att småfuska lite, jag är också piggare sen jag gick över till strikt lchf.

2009-01-28 @ 21:18:10
Postat av: Anonym

Tycker att jag varit väldigt "strikt" tre veckor men längtar just nu efter annat än "vitkål, blomkål eller broccoli". Jag vill verkligen ha "POTATISGRATÄNG OCH PASTA"

2009-01-28 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0