Gymnasieskolan av idag?

När jag var ung så fanns det natur, samhälls och teknik.
Nu för tiden kan man gå på skid, skateboard, media och jag vet inte var begränsningen finns.
Jag har varit tveksam till denna utveckling det verkar ju mesta vara ngn form av fritidsgård på dagtid.

Vad skall det bliva av våra ungdomar, är en tanke som flugit allt för fort genom de minskande antalet celler som sitter ovanpå axlarna.

Jag har frågat Jonna och jag har varit inne på pimpa din blogg eller vad bloggsidan hette men jag lyckades bara öka på sizen på fonten som min trognaste men något åldrande läsare önskat.

Då kommer min lilla dotter hem från skolan och säger att hon kan minsann fixa bloggen.

Det hade hon fått lära sig på medialinjen hepp!

Tack www.fridelinen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0