Dagen efter.


Dopparedagen alltså!

Väldigt lugnt kollat på film fastnade framför Emil i Lönneberga, den e ju för go, en missförstådd unge med lite otur och en snål bondjävel till farsa det är ju så livet är i verkligheten.

Suttit och pulat lite med ungarnas tekniska julklappar laddade ner Ericssons pc suite för att ladda över låtar till nya mobilen, är det nåt ericsson kan så är det att göra dåliga programvaror, datorn står och hackar och hänger sig.
Man startar om datorn 20 gånger men några låtar blev det inte, hon får nog sjunga själv.

Rasses bärbara IBM där saknas nog några drivrutiner, det går varken med kabel eller trådlöst att komma ut på nätet.

Sitter nu och lyssnar på Rhapsody in rock , La Gayla gjorde en av mina favoritlåtar Proud Mary.

Jag bara älskar dom gamla Ike och Tina Turner låtana från 60-talet.

Keep on rolling.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan varmt rekommendera en minneskortläsare för sådana tillfällen. Har du en gång installerat PC Suite för en Ericsson-nalle så blir du inte av med skräpet. Skulle du någon gång framöver få för dig att byta märke på mobiltelefonen, ja då är det kört.

2008-12-28 @ 07:48:49
Postat av: Brorson

Jag kan varmt rekommendera en minneskortläsare för sådana tillfällen. Har du en gång installerat PC Suite för en Ericsson-nalle så blir du inte av med skräpet. Skulle du någon gång framöver få för dig att byta märke på mobiltelefonen, ja då är det kört.

2008-12-28 @ 07:49:23
Postat av: Linqan

Tack för den min kära brorson det känns tryggt att läsa dina kommentarer nu när den redan är installerad.

Jag har iaf lyckats få igång drivrutinen för ethernet på Rasse dator men wifi funkar fortfarande inte. Har du några bra tips det är en IBMT43.

Jag får inte kontrollampan att tändas.

2008-12-28 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0