Bytt ner mig till hälften.

Jag har länge funderat på att byta min fem år gamla 96 tummare men har tyckt att de varit svårt att halvera storleken.
Skall man ha plasma , lcd , full hd eller hd ready?

Jag har suttit och kollat priser på mellandagsrean men inte kunnat komma till några svar.

Idag gick jag och jämförde bilder på säkert ca 60 olika tv apparater och kom fram till att LCD ger en bättre och naturligare bild än plasma.

Dessutom så bränns inte loggan in i skärmen på en lcd om man kollar på samma tråkiga kanal jämt,  vilket jag dock inte gör.

Jag är lite ovan med den lilla bilden på 47 tumaren när man varit van med 96 tum hela väggen men projektorbilden på en 5 år gammal är inte den samma som en Full hd Lcd.

Jag är övertygad att jag gjorde rätt!

Nu skall jag kolla hockey Bottenmöte Djurgårn mot SSK heja tälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0