Sökmotoroptimering



Häftigt att det funkar jag fick upp prisvärd rakhyvel på första plats i det organiska resultatet på google ikväll.
Nu siktar jag på att dra upp billig rakhyvel i rankingen.

Jag läste en bok i helgen och detta är bara början vart skall det sluta?

Rakning är en livsfilosfi fick jag lära mig av en snubbe i vagnhärad han berättade om en fransman som blev mångmiljonär på bic hyveln vad skall inte jag bli då på trippelhyveln som är överlägset mycket bättre och bekvämare att raka sig med.

get a shaved4you.se and have a better life

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Har du försökt dig på flera projekt inom SEO sedan dess?

2011-06-06 @ 18:27:06
URL: http://www.seotjejen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0