Alsheimer och Morfar är det sammankopplat på nåt sätt.



Jag har försökt logga in ett antal gånger för att skriva inlägg men har inte lyckats.
Jag trodde att jag glömt passwordet men det visade sig att jag försökte logga in med fel emailadress:-)

Men nu kommer ni inte att slippa mig.

Som jag skrev för 3 månader sedan så har jag bytt jobb och det har varit stimulerande med bra jobbarkompisar.
Igår startade vi vår största affär än så länge i år, vi har fått HM:s alla butikstransporter till 126 butiker väldigt spännande att sätta upp ett sådant logistikupplägg.

Jag har också hunnit med att bli Morfar till Melina hon föddes 3 mars , en liten underbar varelse som ler så sött när man pillar henne på mitten.

Hon är hos oss nu i helgen och vi har redan suttit och viftat med tårna på poolkanten.

Nu ropar Melina på Moffa så jag måste gå.


Kommentarer
Postat av: fridelinen

hon ropar moffa va?.. tsss, in your dreams ;)

2009-05-30 @ 09:46:34
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Bitte

Men HEEEJ! Du lever! Grattis till morfarskapet :-D

2009-06-05 @ 08:55:35
URL: http://bittesbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0