Punktering

Idag var jag och gjorde datortomografi av tarmarna, jag visste att man skulle luftfylla tarmen i samband med det.
Jag var lite fundersam på var anslutningsnipplen satt, jag hade gissat helt rätt det var där luftflödet brukar vara, men nu i motsatt riktning.

Men det var faktiskt inga problem, jag hade väntat mig att det skulle vara lite småjobbigt.

Nu har jag även ätit en omelett med grädde och ost, Gudomligt gott när man inte ätit på över ett dygn.

Jag konstaterade att vågen visade 2 kilo i rätt riktning, Lisa tog dock ner mig på jorden direkt när hon glatt deklarerade att det går du snart upp igen.


Kommentarer
Postat av: MiaP

Hälsa Lisa att om du får LCHF-kost så går du ner 2 kilot till, fråga Bitte hon går ner nu med LCHF.

2009-06-06 @ 15:10:17
URL: http://lchf-kost.blogspot.com/
Postat av: Bitte

Åsså kan du köpa Expressen och bilaga nästa söndag så får du läsa om mina lchf-bravader!

2009-06-08 @ 18:19:37
URL: http://bittesbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0