Stiltje i huvet!


Jag har varit helt inaktiv , den enda kreativiteten som funnits har gått till arbetsgivaren snacka om stiltje i huvet.
Ja kanske ja ändå gjort nåt mer men det får jag inte berätta här än............

Jobbet är ett enda kaos toppstyrd organisation med ett antal lakejer som försöker inmata mod och vision i ett gäng med stiltje i skallarna he:-)

det är natt mellan fredag och lördag jag har kalasat på en välhängd oxfilé stekt i ugn på 75 grades värme,  kalas till detta inmundigades en Amarone yes, så nu blir det väl att svälta resten av helgen.

Kan det vara min strikta lhcf sen 1:a december som gör att det är stiltje i skallen kan det vara värt 3 kg på 1,5 månad.

Jag tycker att det är kalas med omelett mycket grädde i såsen till filén och all jäkla ost.

Men är det värt så mycket stiltje i huvet?

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nej, det är inte lchf. Promise. Du är bara helt vanligt, mänskligt trött och lite förbannad och suck och så där. Bl a för att din arbetsgivare inte verkar vara så smidig. Sen kan det kanske vara den gyllene medelåldern som spökar.....?

2009-01-17 @ 05:39:57
URL: http://bittesbus.wordpress.com
Postat av: Bitte

Kom på en sak: köp senaste numret av Tara! (eller be frugan göra det om det känns pinsamt...) Cathrine Schück har skrivit jättebra om lchf där. Recept mm. Samt att hon tycker att man ska prova i minst tre månader innan man dömer ut kostmetoden. Så kör på, Linqan! Hälsovinsterna är så stora!

2009-01-18 @ 11:36:32
URL: http://bittesbus.wordpress.com
Postat av: Linqan

Tack Bitte !



Att du orkar peppa , jag behöver det .

Jag skall köpa Tara men kanske av ett helt annat skäl, jag har en kollega som figurerar i någn sorts artikelserie.

Jag måste kolla!

2009-01-21 @ 21:22:41
Postat av: Bitte

I'm the master of pep :-D

Makeover - det låter spännande!

2009-01-21 @ 22:16:20
URL: http://bittesbus.wordpress.com
Postat av: Yoel

"Hälsovinsterna är stora"?

Nåja, det får väl framtiden utvisa lite grann. Men jag håller med, häng i och utvärdera i åtminstone 3 månader och kom med utlåtande sen.

2009-01-26 @ 12:43:58
URL: http://dolpinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0