Mission Impossible.

Granen är avverkad och hemburen, när vi kom hem så hade solen gått upp och ljuset avslöjade tidernas fulsate gran.
Den var i det närmaste halv, Hustrun som inte var med säger, ni får banne mig åka och köpa en gran den där kan vi inte ha i möblerade rum.
Fridelinen och Lisa tjurar och håller med Mamma, Rasse och jag tycker att vi får nog leva med en och annan skönhetsdefekt det är vi ju vana med :-)

Följ den spännande fortsättningen på granfejden.

Vem tror ni vinner fighten Rasse och jag mot tjejligan?

Kommentarer
Postat av: NY GRAN KRÄVS

2008-12-23 @ 08:38:13
URL: http://frideline
Postat av: NY GRAN KRÄVS

förra kommentaren var misslyckad, kommer en ny nu... har bara en sak att säga! JULEN BEHÖVER EN NY GRAN, JAG behöver en ny gran... JAG VÄDJAR TILL PAPPAS TROGNE LÄSARE BITTE ATT FÅ HJÄLP AV HENNE. övertala min pappa om att det bara är jul en gång om året och att man inte kan ha en gran som är halv & krokig!

2008-12-23 @ 08:41:02
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0