Helgens bravader.

Vi har varit i Växjö i helgen och firat Bonds 60 årsdag, nej visst det var min bror Bengts födesedagsfest som gick i Bondtema.

En mycket välregisserad fest med mycket tal och sång det var verkligen trevligt.
Jag hade också nöjet att träffa många brorsbarn som jag inte sett på många år.

På vägen hem stannade vi och köpte all julmat och nu är köttbullarna rullade och stekta.

Det börjar kännas aningen stressigt och hinna med allt , till råga på allt så säger mina gullungar att vi kan väl gå ut och hugga en gran det vore så mysigt, vi ser på sånt med olika ögon , jag för min del får en inre syn om att jag blir jagad av ngn bonde med tjugan i högsta hugg.

Dan före dan före dan före dopparedagen.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Bra så, Linqan. För springer du lite så kan du ju äta lite mer knäck :-)

2008-12-21 @ 22:12:02
URL: http://bittesbus.wordpress.com
Postat av: fridelinen

"bond söker fru" or what? ;)

2008-12-23 @ 08:33:30
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0